עולם האינטרנט האם השיטה מנצחת ..יותר לעומק

עולם האינטרנט כבר מזמן טפס חלק משמעותי בחיי היום יום שלי,
אינטרנט כיום נמצא בכל מקום בכל פינה, הפקס סיים את תפקידו,
כל עסק יודע היום שעולם אינטרנט הוא אינסופי,
פותח לכל עסק ועסק יותר דלתות שמובילות, ליותר לקוחות = יותר הכנסה לעסק .
עולם האינטרנט נתן את אופציה לכל עסק להכנס
ולהכניס את המוצרים שהוא מוכר, אל הרשת על מנת שכמה שיותר קהל (לקוחות פוטצאליים) יראו.
כך כל עסק היום כמעט, יש אתר אינטרנט פעיל, העסקים בעלי האתרים החכמים או המבינים מבינהם,
יתנו לחברה שנמצא בתחום לנהל להם את האתר,
על מנת שיקבלו יותר לקוחות יש כמה צעדים שכל אתר צריך לעשות,
כיום בשנת 2018 קידום אתרים אורגני הוא כמעט חלק בלתי נפרד מאתר בעולם האינטרנט.

 המשמעות קידום אתרים אורגני ?

לא פעם אחת שמענו על המושג קידום אתרים אורגני ?
אבל האם באמת הבנו מה זה אומר ?
ומה היתרון קידום אתרים אורגני עבור בעלי עסקים ?
קידום אתרים אורגני בוא ננסה להבין את הפשטות שבזה ועד כמה צריך את זה לאתר , הפוטנציאל האדיר !
סיפור קצר : הנושא כמובן יראה קלשאה אבל הכי אמיצי הכי פשוט להבנה, וזה הפירוש כמעט המדוייק של "קידום אתרים אורגני "
חקלאות – בקצרה, בחקלאות שרוצים לאדמה תיהנה טובה ויודע לתת פרי, יש לעבודה עליי,
שלב 1 יהיה השלב בו קובעים את המיקום ותכנון איפה יהיה אותו איזור שמגדלים אליו ( מחקר עבודה, והכנה תשתית לאתר )

שלב 2 הכנת ערוגה השלב בין הקשים, פה העצם חופרים לעומק ומשקיעים עם מים בסבבים של כמה שעות. ( חפירה לעומק עסק והכרת המתחרים )

שלב 3 שלב צמוד מאוד לשלב 2 זה לדאוג לאדמה ולהתחיל להפוך את אדמה כדי שהכנס אוויר ויהיה מוכן לעבודה,
זה נקרא תיחוח האדמה ( תיחוח האתר כלפי המתחרים והבנת מנועי החיפוש למילות המפתח )

שלב 4 הקומפוסט – הקומפוסט הוא פסולת אורגנית, אשר עבר תהליך של פירוק באמצעות מיקרו-אורגניזמים.
תוצאת התהליך הוא מזון זמין לצמח.
בטבע הצמחים גדלים, נובלים ומתפרקים לתוך האדמה, כך יש מזון לצמחים הבאים לגדול אחריהם
בשלבים ראשונים של גינה אנו משתמשים בקומפוסט, עוד בשלבים הראשונים אנחנו מתחילים בפיזור קל על האדמה,
אך הכמות הגדולה מגיעה בשלב הזה. החומר דואג לאדמה ומטפח אותה לקראת הזרעים.
( בשלב זה אנחנו מתחילים בתהליך הקידום אורגני, ומפזרים כבר בהתחלה את מילות המפתח ודואגים לאופטימיזציה באתר ) .

שלב 5 ואחרון – השתלת הזרעים ותהליך השקיה של ערוגה עד הגעת פרי,
תהליך זה יכול להיות ארוך לפעמים תלוי בפרי שאנחנו רוצים ,
אבל כמעט כל פרי נראה תוצאות בשלושה חודשים הראשונים, אם לא משהו לא תקין.
( בשלב זה אתר מוכן לקידום אורגני בגוגל, ועכשיו יש לתת לו קישורים חיצוניים מאתרים שונים,
על מנת שיגיע אל היעד המבוקש, כמובן שלפעמים זה יכול להיות תהליך קצת יותר ארוך,
תלוי במילות המפתח והתחרות עליהן, כמעט כל מילת מפתח תוך שלושה חודשים נראה תוצאות, ואם לא תבדקו את המקדם האורגני שלכם ) .

אין פשוט מזה . 

 

עולם האינטרנט

האינטרנט הפך להיות הכלי השימושי והנפוץ ביותר בעולם אשר מיליוני אנשים חיים סביבו יום יום,
וככל שהזמן חולף ניתן לראות כי אנשים מבלים ברחבי האינטרנט שעות רבות במהלך היום.
לא משנה באיזה עסק מדובר מסעדה או חנות, עסק פיזי או וירטואלי,
כל בעל עסק יודע שכדי להצליח עליו להקים אתר האינטרנט, לבצע קידום אתרים באינטרנט
כדי שיוכל לקדם את העסק שבבעלותו וליהנות מחשיפה נרחבת ומשכך באופן ברור להגדיל את הרווחים.

 

שיטה מנצחת לעסק מצליח

כפי שהבנו, רשת האינטרנט מלאה באתרים שונים המנסים להתחרות על נתח אוכלוסייה ומציעים את אותו שירות או מוצר.
משכך, אין זה מספיק להקים אתר אינטרנט יפה ומיוחד אלא יש לדאוג לדרך לקדם אותו ולהבליט אותו על פני שאר אתרי האינטרנט הקיימים.
קידום אורגני הינה למעשה שיטה לקידום אתר האינטרנט שלך לעומת אתרים אחרים באופן "טבעי יותר".

כיום, מרבית גולשי האינטרנט פונים בדרך כלל למנוע החיפוש בכדי לחפש אחר שירות או מידע לו הם זקוקים.
קידום אתרים אורגני למעשה מביא לשיפור משמעותי של דירוג הדפים המופיעים במנועי החיפוש השונים,
כך שברגע שיחפשו שירות או מוצר הקשור לעסק שלכם תוכלו להופיע בין האתרים הראשונים שמנוע החיפוש מציע לגולשים.
ככל שהקידום האורגני שלכם יהיה יותר טוב ולאורך זמן תוכלו ליהנות מחשיפה מקסימלית למיליוני גולשים וליהנות מתוצאות טובות

על אף שקידום אתרים אורגני מהווה דרך פעולה "טבעית" יותר לעומת קידום אתרים ממומן,
חשוב להבים שגם קידום אתרים אורגני הינו תהליך מורכב וייחודי אשר מצריך מחשבה ומקצועיות רבה וזאת כדי להגיע לתוצאות מקסימלית עבור העסק.

בשלב הראשוני, יש לבחון ולחקור לעומק את מילות המפתח שכן עניין מילות המפתח מהווה את הנדבך הבסיסי ביותר עבור קידום אתרים אורגני.
לאחר שהגענו לתוצאות בדבר מילות המפתח, יש לגשת לדפי האתר ולשלב בהם את המילים הרלוונטיות לתחום.
שילוב נכון של מילות המפתח יכול להעלות את המדרג של אחד מדפי האתר בתוצאות החיפוש.

השלב הבא בתהליך קידום אתרים אורגני, של אתרים הוא כתיבת מאמרים ותכנים רלוונטיים,
לתחום בו עוסק האתר תוך שילוב מילות וביטויי המפתח שנבחרו מבעוד מועד.
יותר תכנים שנכתבו באופן הנכון גם כן יכולים להעלות את הדירוג של דפי האתר בתוצאות החיפוש.

קידום אתרים אורגני מצריך עבודה שוטפת לצורך ניהול התוכן של האתר וזאת כדי להשיג את התוצאות הרצויות ולהפוך את האתר למצליח, חייב מקדם אורגני .